Dune Viki
Advertisement
Dune Viki
Eksik İçerik
Bu makalenin içeriği yetersiz veya eskidir. Lütfen bir yetkiliye danışın veya içeriği güncelleyin.
OrijinalDune Bu makale veya bölüm Orijinal Dune'dan içeriklere sahiptir
Diğer canonlarda Genişletilmiş Dune'da Jessica Atreides ve Dune Ansiklopedisi'nde Jessica Atreides olarak ayrıldığından bu konunun ayrı sayfaları vardır

Leydi Jessica Atreides (L.S. 10154-L.S.10256), doğum ismiyle Jessica Nerus ya da Jessica Harkonnen, Dük I. Leto Atreides'in resmi cariyesi ve İmparator Paul Atreides ile Alia Atreides'in annesiydi. Ayrıca Bene Gesserit Rahibeliği'ne mensup bir Rahibe Ana idi.

Biyografi[]

Bene Gesserit dölleme programının bir sonucu olarak Jessica, Baron Vladimir Harkonnen ve Tanidia Nerus'un gayrimeşru kızıydı. Bundan ötürü, Leto'nun cariyesi olmadan önce çok gizli bir bilgi olduğu için büyük ihtimalle Bene Gesserit kayıtlarında Jessica Harkonnen yerine Jessica Nerus olarak yer aldı ve Bene Gesserit geleneklerine göre soyu gizli kaldı.

Doğumundan itibaren, sadece tüm kadın ve erkek atalarının genetik hafızasına sahip olmakla kalmayıp geleceği görme yetisine de sahip olan Kuisatz Haderah'ı üretme amacıyla Feyd Rautha Harkonnen ile çiftleşecek bir kız üretmek için onu Atreides Hanedanı'nın varisi I. Leto Atreides ile çiftleştirmeye niyetlenen Bene Gesseritler tarafından yetiştirildi. Dolayısıyla Jessica'ya en yoğun ve gelişmiş Bene Gesserit eğitimi ve idmanı sağlandı.

Fiziksel görünüm[]

Jessica genelde taktığı siyah bir kurdele ile bağlı tacıyla bronz saçlı, uzun ve zayıf bir kadındı. Caladan sabahının gökyüzü kadar yeşil gözleri, küçük ve hafif kalkık burnu ile geniş ve sert bir ağızlı oval bir yüze sahipti. Sonraki yıllarında saçı ağardı.

Jessica Atreides görselleri[]

g  t  d
Bene Gesserit Düzeni
Advertisement